söndag

igår så blev felicia somsagt hämtad.
jag gick bort till mamma så fort de hade åkt iväg.
sedan dröjde det inte så länge innan jeff ringde och sa att han
och tim var utanför med lastbilen om jag skulle hänga med hem och
lasta av lite och sedan åka till tims lägenhet.
när vi väl var utanför tim så fick jag order om att stå där och "vakta".
ibland är det skönt att ha en kula ;) haha.
men jäklar vad det blåste kallt ute. tills jag kom på att jag faktiskt kunde
gå in och sätta mig i bilen. smart!

åkte och handlade lite efter för att sedan stanna till vid mamma mia
och ta varsin pizza. som vanligt åt jag bara upp halva. men det tackar
ju inte felicia nej till direkt :) eller jeff. hehe.

åkte sedan och hämtade pluttan i ryd hemma hos marita.
de hade haft det jättebra :)
felicia satt och mumsade i sig en glass när vi kom.
honm hade fått en grön tandborste på zillah och totte som hon höll riktigt hårt
i på vägen till bilen. den frös förstår ni. stackars den gröna tandborsten. hehe.

åkte förbi netto och köpte lördagsgodis, sedan hem till felicias mormor och tindra.
brudarna lekte för fullt. tindra drog runt felicia i hennes tröja på golvet. skitkul!

felicia hade inte sovit något under dagen så hon var riktigt trött.
så åkte hem straxt efter 7, la felicia i sängen med välling och jag kan lova er
att hon knappt hann dricka något innan hon somnade.


blev en tidig morgon denna dag.
felicia vaknade helt förtvivlad och hade drömt en mardröm.
det första hon sa var att hon skulle ha ett stooort plåster på armen för det blödde en massa.
även fast jag somnade vid 10 så var jag supertrött.

felicia kollade på barnprogram som vanligt på mornarna.
i ett utav dom så förekom ordet orättvist.
så det snappade hon fort upp och sa att saker och ting var orättvist.
jeff och jag var orättvisa. haha. min lilla pussgurka!

nu så plockar jeff ihop saker och ting i köket. eller rensar rättare sagt.
är väl dags med tanke på att det snart är flyttdags. fy!
felicia går runt med min telefon och pratar med katten som härmar allt.
att det kan vara så kul. kanske tecken på för lite vänner? haha.

idag känner jag mig jävla otymplig!
känner mig som en fet flodhäst. underbart.

fint väder ute idag med, men kallt.

nae, nu är det dags att fixa mat till felicia.
pippi långstrump rullas på tv.


rocky är äntligen trött.
varit full fart på honom hela förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0