tisdag

pluttan kom somsagt upp igår kväll efter att ha sovit ett tag.
sedan somnade hon inte om fören vid 10.
någon som hade överenergi eller? minst sagt!
vi stängde av tvn straxt efter 10 och somnade riktigt snabbt. skönt.
pluttan sov mellan oss inatt faktiskt. lite fusk, jag vet. hehe.

jag vaknade ett antal gånger inatt och var uppe.
tror jag börjar att få uvi igen. satan också!
hoppas verkligen inte det. då blir jag gälen.

jag väckte jeff innan hans klocka ringde imorse.
så gick jag och pluttan in i hennes rum.
blöjan var helt torr som hon haft under natten så
hon kissade på pottan innan hon somnade om vid 7.
hon sov bara till 8. sedan satte hon sig på pottan igen
och gjorde både det ena och det andra.
så duktig så!

snart så ska vi gå ut!
går en liten promenad bort till mamma.
så skulle hon ut med arnold så ska kolla tindra.
sedan blir det nog att vara ute i det fina vädret! :)
så underbart väder ute idag.
jeff slutar vid 17 idag.

tyvärr kan det bli så att det blir att sätta
lösenord på bloggen inom en snar framtid.
tråkigt jag vet, men finns de som läser
min blogg som inte borde göra det.


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Då vill jag gärna ha lösenordet! Måste ju få veta hur det går med nya bebisen o allt!

Kram <3

2011-03-15 @ 09:45:11
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0