torsdag

felicia kom in med sin häst till oss vid typ 4 imorse och mosade
ner sig mellan oss. hon drömmer så mycket stackarn.
jag hoppade till av att hon skrek superljust i mitt öra i sömnen.
när jeffs klocka ringde runt 6 imorse så bar vi in pluttan till hennes
säng som de flesta andra mornar :P
sedan så vaknade hon vid prick 8 som de senaste mornar.
hon gnuggade sig massor i ögonen och skulle kunnat somna om hur
lätt som helst. när jag sa att hon kunde sova mer så sa hon:
"nej mamma, du ser väl att det inte är mörkt ute längre?!" haha.

hon satte sig på pottan på en gång.
sedan så har det varit full fart här hemma.
vi har ätit frulle och plockat iorning.
funderar på om man skulle ta ett par drag med snabeldraken.
måste klippa felicias naglar iaf, och måla dom så klart.

så skönt att jeff slutar vid 12 idag.
vi får se om vi hittar på något speciellt denna dag.

är fint väder ute, men kallt.
hampus och ove kommer hem från thailand ikväll med.



så här låg pluttan för några minuter sen och drack välling.
innan hade hon ätit ägg,yoghurt och druckit massor oboy :)

juste de, har jag nämt att felicia börjat sätta ihop sina händer
mot varann och säga att hon har en liten bebis där? haha.
så ska man klappa på den såklart. vilken fantasi barn har.



Kommentarer
Postat av: W - ung 3 barnsmamma

naw, inte lätt att vara liten och ha mardrömmar :(

hur gammal är hon?

Tack! håller tummarna för att det går fint :) grattis själv till graviditeten!

kram

2011-03-17 @ 13:09:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0