torsdag

nu har vi kommit in för ett tag sedan efter
en närmare 2 timmar promenad.
skönt att gå ut när kvällsolen skiner.
men det blåser riktigt kallt ute tyvärr.

vi gick bort till centrum och köpte lite trosor till felicia.
hon fick välja. självklart så blev alla rosa och röda. hehe.
ett par med kalles tjej kajsa fastnade hon ordentligt för och
tog på sig så fort vi kom hem efter att hon varit på pottan :)
jag hade på mig foglossningsbältet när vi var ute.
men fy så ovant. och lika fan har jag ont nu.
får iofs skylla mig själv när man var ute så länge..

innan jeff kom hem förut idag så fixade vi somsagt lite här hemma.
målade även felicias naglar rosa (som vanligt), jag tar fram typ
6 färger hon får välja bland men alltid blir det rosa. hehe.
även tånaglarna blev målade denna gång.
jag måste nästan alltid säga att vi målar naglarna när hon klippt alla.
då går det bra. hehe.

jeff har även fått se hennes underbart trottsiga sida idag.
nu springer hon runt med sitt spöke och säger att hon
är en liten tokfia. tänk så rätt hon kan ha. haha.

nyss låg hon i soffan och drack välling och sa att hon var trött.
men blir nog ett bad snart så får hon lägga sig sen :)

nu blir det att slappa hela kvällen.
så skönt.

hampus och oves plan hade blivit försenat
så de skulle inte landa fören vid
19.20 istället för 15.25.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0