torsdag

felicia var vaken mellan 4-5 inatt.
sedan vaknade hon straxt efter 7 som de andra mornar.
hon var så borta så hon sa att hon skulle ligga och sova i mormors säng. hehe.
men som vanligt så gnuggade hon sig i ögonen och flög upp.
kan ju meddela er att hon inte alls har vaknat på rätt sida idag.
inget går som damen vill idag.
och mitt tålamod är inte det bästa i denna period just nu känner jag.
men det har gått bra hittills så det är bara att kämpa på.

är fint väder ute idag, iaf nu.
men det blåser.
de håller på att åka framåt och tillbaka för att ta bort
all grus här utanför. så skönt, ännu ett vårtecken :)

felicia går runt och fiser en massa här hemma.
dumma mage!

jeff slutar somsagt vid 12 idag.
sedan måste vi åka iväg och inhandla någon present till min bror.
felicia ser fram emot att leka med jollan och tindra ikväll.

nu ska jag göra lite frulle här hemma.
får väl bli en massa olika för damen att välja bland
för hon ångrar sig alltid när hon sagt vad hon ska ha ändå. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0