torsdag

ännu en tidig morgon för min del. vaknade innan 6 och
kunde inte somna om.
visserligen så somnade jag innan 10 igår.
så det var inte helt fel. kände mig lite krasslig.
hoppas verkligen inte att det är något som kommer blossa ut i helgen eller så.
för nu har vi verkligen fullt upp.

jag och felicia sitter här i soffan framför tvn, är typ
det enda som finns kvar i vardagsrummet. okej, ett bord med. hehe.
så ja, det är rätt så tomt här hemma.
allting står ju typ i felicias rum.

jeff slutar vid 12 och sedan så är det bara att börja med flytten.
ska släppa av felicia hemma hos danne,jenny och jollan innan vi
hämtar lastbilen. supersnällt att hon får vara där.
annars vet jag inte hur jag skulle ha löst det.

när vi hämtat lastbilen så hämtar vi upp hampus så åker vi hem hit och börjar.
mamma skulle komma hit med och hjälpa till.
sedan så stannar jag kvar i tallboda efter första lasset för att ta den sista städningen
och försöka få upp så mycket saker som möjligt i felicias rum.

jeff skulle ta den sista städningen här i haninge sedan ikväll när vi kört färdigt allt.
är inte så mycket städ kvar så skönt det.
ska även köra en massa av mammas saker också när vi är färdiga med vårat.
för hon flyttar ju somsagt hon med. in till stan. resten av hennes kör vi innan 12 imorgon.

bjuder på en alldeles färsk bild av pluttan.
hon sitter här bredvid och frågar när hon ska få åka hem till jollan.
hon säger att hon ska spela musik där med jollan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0