torsdag

var somsagt hos barnmorskan vid 13.00 idag.
felicia och melissa hängde med då jeff var tvungen
att ge iväg på ett annat håll.

felicia var jätteduktig. satt helt knäpptyst och lyssnade på allt
som sas. hon förstår så himla mycket!
hon lovade mig att jag skulle få ett hello kitty plåster av henne om jag var
duktig när de stack mig i armen.
ni kan ju gissa vad hon utbrast när maria hade stuckit mig och skulle sätta på ett plåster.
"ååh mamma, du fick ju ett plåster! vilken duktig tjej du är!" haha.

sf måttet var 25 cm så det gödas fint i magen :)
hjärtslagen låg även denna gång på 152.
jag hade gått upp 1 kilo sedan inskrivningen i december.

tycks vara lite men men tanke på att jag mådde så otroligt illa
de första 15 veckorna typ och att jag låg på sjukhuset.
kan tänka mig att jag gick ned några kilon då.

efter att vi var klara hos barnmorskan så knallade vi in mot stan.
mötte upp jeff och gick och åt.
sedan stannade vi till inne på liten&fin innan vi tog bilen hem.
köpte två klänningar till felicia och en sak till knodden.
superfint! :)

vi svängde förbi hemma och hämtadde upp rocky.
sedan åkte vi hem till emilia,adell och olivia och spenderade kvällen där!


Kommentarer
Postat av: Emma - Elias mamma

Men gud vilka underbara kommentarer hon kommer med tösen din :D sitter och småskrattar lite ^^

2011-03-06 @ 11:29:10
URL: http://callmesuperman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0