fredag

felicia åkte till sin far vid 17..
han hälsade knappt på felicia fören jag sa till honom...
en annan skulle ju kastat sig på henne typ av saknad.
jag dör nästan bara hon är borta i två dagar.
så var riktigt jobbigt när hon åkte.
sen dess har jag typ deppat och legat i soffan.

jeff kom hem med pizza när han hade slutat vid 18.
men jag orkade knappt halva. mådde illa.
sedan har han varit iväg sen dess.
nu kom han hem efter att ha varit och kollat på fotbollsmatch med
grannarna. så nu sitter de ute på gården.
jag känner mig inte så vidare social så sitter här i soffan framför tvn.

känner mig lite lustig idag.
är så oerhört jäkla trött mm..
jag och felicia sov i 3 timmar på dagen förut!

nu har jag suttit och kollat runt lite på nätet efter babykläder och annat skoj.
hittade inte så mycket.. känns som jag tappat stinget för det där nu. haha.

nää, nu är det criminal minds på 5an så ska kolla på det.
sedan vid 22 börjar ju big brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0