lördag

igår så myste jag och felicia hela dagen.
stackarn var så hostig och hade knappt någon energi..
hennes far kom och hämtade henne tillslut typ 30 min sent.
kändes skitjobbigt när hon gick..
sedan kom jeff hem efter jobbet vid 18.
han stack ut och sprang.
sedan åkte vi och köpte pizza. blää, var inte alls gott.
jag gick och la mig vid typ 20.
hade inte alls en bra dag igår. men somnade inte fören 2 inatt eller något ändå.

vaknade titt som tätt imorse men somnade om tillslut.
gick upp efter 11. var inte helt fel.
duschade och fixade lite.
sedan tog vi bilen och köpte mat och satte oss i ekängen.
fan vad det blåste.
efter ett tag åkte vi in till stan och satte oss på fiket uppe i tornet
vid sjukhuset typ. hampus och melissa och svea hängde med i bilen
som styrde hem mot dom.
när klockan blev typ 17 så skjutsade jeff mig och melissa till hjulsbro.
jag hängde nämligen med melissa och var barnvakt till två barn där.
jeff åkte hem.

när klockan var typ 22 ikväll kom de hem så jag och melissa gick.
tog en promenad till ekholmen för att hjälpa bella gå ut med hennes hundar.
då hennes dotter sov och karln jobbade :)

vi skulle ta bussen hem till johannelund vid 23.32
när vi närmade oss hållplatsen så såg jag att det brann.
vad fan är det för folk som har till lördagsnöje att tända eld på
ett tidningställ vid en busshållplats??
brandkåren och polisen kom efter ett tag iaf.
vi tog bussen som kom efter så vi fick stå och vänta jäkligt länge.

nu är vi iaf hemma hos melissa,hampus och svea i johannelund.
jag ska sova här inatt medan jeff sover hemma.

imorgon så åker jag och melissa in till stan när vi vaknat.
dags för nya mammabrallor!!

och imorgon kommer även våran prinsessa hem, fy fan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0