måndag

igår så blev vi bjudna hem på mors dag middag till brorsan,jenny och jollan vid 17.
var riktigt trevligt! vi kom hem efter 21 och pluttan somnade rätt så fort.
örjan klippte jeffs hår. blev riktigt bra faktiskt :)

på fredag så tänkte jag och jenny ha en heldag och umgås. ska bli kul!

vaknade iaf inatt innan 1 och kändes ta mig fan som ryggen var av på mig.
så jag i princip kröp in på toa. världens halsbränna också.
är trött på den här skiten nu!
så idag känner jag mig inte som en vidare bra mamma till felicia kan jag inte påstå.
orkar knappt röra på mig..
men hon ska hem till sin pappa nu på onsdag och kommer inte hem fören på måndag
nästa vecka! kommer vara hur jävla jobbigt som helst att vara ifrån henne så
länge. men samtidigt tror jag nog att jag behöver det just nu.
så jag kan vila upp mig ordentligt och hämta lite av de sista krafterna som återstår just nu.
enda gången jag varit ifrån henne så länge var när jag låg inne på sjukhuset tidigare
i graviditeten. men då hade man ju liksom inget val...så, jobbigt kommer det bli. minst sagt.

nu väntar vi iaf på att jeff ska komma hem från jobbet vid 18 och sysselsätta prinsessan lite.
just nu kollar vi på nalle puh här hemma. men hon har myror i trosan kan jag lova.
inte så lätt för henne att sitta still. hehe.

har kommit hem ett paket till bebisen på posten idag också! :)
fan, börjar tveka lite på namn som man varit inne på.
är ju somsagt inte alls säkert att det passar. men vi har ju aldrig riktigt bestämt oss.
men nu blir det nog att försöka hitta mer alternativ så man är lite redo.
för inte ska bebisen behöva vara namnlös i flera veckor. haha.

vagnen är färdig nu också :)
ska bara färga om sufletten på den eftersom den var rätt så solblekt.
skiter fan i att bugaboo märket kommer att försvinna på den.
så nu är det bara en ståbräda till felicia som saknas sen är det färdigt med vagnen iaf! :)


jag älskar min familj så oerhört mycket!
snart är vi 4 ♥

 

gammal bild på pluttan.


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Så himla söt! Älskar det fina leendet! :-D



Tänk, det kanske bara är en månad, eller mindre, kvar tills ni är fyra! :-D

2011-05-31 @ 18:35:17
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0