onsdag

hej allihopa.
felicia och jag är hemma hos hennes morfar och varit det
sen i förrgår kväll.
det läggs nämligen golv i alla rum förutom v-rum hemma just nu.
så då vill man inte vara hemma direkt.
jeff sover hemma eftersom han jobbar i tallboda och han får plats
på madrass i v-rummet :)

i måndags så var vi hos barnmorskan. jag,jeff och så lilla pluttan.
allting såg bra ut med knodden. magen har somsagt sjunkit en massa och
den lilla rackaren var redan fixerad. endast ytterst lite ruckbart så nu är det nog fixerat.
sf måttet var 32 cm. så, det säger ju verkligen att magen sjunkit :)
för när jag var där senast för ett par veckor sedan var det 31 cm.
mitt blodtryck var fortf lågt. så inget mer med det.
annars såg det somsagt toppen ut.
nu är det bara att vänta!
barnmorskan förstod att jag kände som att allt satt löst där nere just nu eftersom
den ligger som den gör. kroppen gör sig minst sagt redo.
hon förstod också att magen var riktigt spänd för det mesta och det har hon rätt i.
har haft en hel del förvärkar på sista tiden. iaf i slutet av förra veckan..

efter att vi var hos bm i måndags så skjutsade jeff tillbaka mig och felicia hem.
sedan stack han tillbaka till jobbet. han slutade lite tidigare så vid 17 var han hemma.
då var det bara att fixa alla möbler.
sedan så skjutsade han mig och felicia till pappa och släppte av oss här.
pappa jobbar kväll denna vecka så han kom inte hem fören 23 typ..

igår så gick vi bort till affären efter frullen och så.
pappa och felicia stannade och gungade på vägen.
felicia tyckte den var jätterolig.



jeff kom efter jobbet och stannade till 20 typ.
känns hur surt som helst att sova ifrån varann..
3 nätter blir det då vi ska sova här inatt med.
enda gången vi har gjort det var när jag var inlagt på sjukhuset.


just nu så kollar felicia lite på barnprogram medan pappa är i köket och fixar mat.
ska bli stek,potatis,sås och gelé! fy satan så jäkla gott. nom nom.

får se vad jag och prinsessan hittar på sen när pappa har åkt till jobbet.
jag är sjuk så känner mig inte på topp just nu.
men vi går nog ut och blåser såpbubblor eller något skulle jag tro :)

jeff kommer inte komma ikväll då han slutar vid 20.
så drar han hem och fixar möblerna.
men imorgon slutar han vid 12 så då kommer han hit och hämtar oss ♥

nu säger felicia att jag ska komma ut till köket och dansa med henne så bäst att lyda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0