onsdag

pluttan och jag somnade till en timme mellan 12-13.
sedan var det bara att fixa iordning oss och äta lite innan
vi tog vagnen och knallade bort till tempo för att hämta mina kort.
och fy helvete vad varm jag var när vi var framme!
kändes i magen också må jag lova..
när vi hade hämtat korten så gick vi iaf bort mot bussen.

bussen var så jävla full med vagnar så de sa åt mig att knöla
in vagnen med felicia i mellan ett 4 säte där framme där alla
gamlingar brukar sitta. men det gick faktiskt bra.
trodde aldrig att vi skulle komma ut i stan sen men vi fick
backa ut så vi gick av där framme. hehe.

vi gick runt lite. sedan mötte vi upp mamma och fanny.
gick upp en sväng hem till mamma. sedan knallade vi ned på stan igen.
köpte mer hostmedicin till pluttan. hon är så duktig när hon ska ta den.
inte ett knyst, är hon som tjatar om att hon ska ha hostmedicinen istället.

ajja, vi knallade iaf runt. åt även lite mat.
gick förbi hemköp innan vi skulle ta bussen hem.
har varit så jäkla sugen på vindruvor sen igår så blev att köpa det.
och lite hårfärg faktiskt mm. även sesampinnar typ till felicia.
det åt hon mycket när hon var liten. och vet ni vad skitungen gör när vi
sitter på bussen på väg hem?!
hon biter av lite på pinnen. tar resten och sätter mellan fingrarna och typ sultar
lite på den. jag såg ju direkt vad hon försökte göra men sa inget.
sedan kläcker hon högt och tydligt så alla på bussen hör.
"mamma titta på mig jag röker,det gör mormor!"
snacka om att ta efter... ajjabajja. men såg rätt så kul ut.

sedan har hon även skämt ut mig ytterligare två gånger idag genom att ta upp
sitt fina lilla pekfinger och pekat på två olika tjejer och sagt.
*titta, haha. jag tycker inte om henne!" haha, snorunge :P

ajja, nu är vi hemma iaf :) varit hemma i kanske 30 min eller något.
pluttan ligger i sin säng och dricker välling och kommer nog somna snart.
medan jag sitter och kollar på fyra bröllop på 4an. tycker det är bra.

jeff ska somsagt ha p-möte efter jobbet så han lär väl inte vara hemma fören 21 eller något.
så nu resten av kvällen kan jag lova att jag och magen ska slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0