torsdag

jeff hämtade mig och felicia hos pappa efter lite mat :)
åkte förbi affären en sväng innan vi åkte hem.
här hemma så stod allt somsagt i v-rummet eftersom alla golv
är nylagda. men jag har ju en sån stor och stark karl så han fixade det där ;)

just nu har jag kollat lite på tradera osv efter lite babykläder.
idag har vi faktiskt bäddad upp babysängen och fixat skötbordet.
man måste väl känna att det närmar sig lite va?
igår kväll så levde livet i magen för fulla muggar.
kändes som den hade ett hårt jävla breakdance pass i kaggen på mig.
och då syftar jag på att huvudet tryckte på något grymt!
men några timmars sömn blev det iaf inatt.

felicia somnade vid 19 nu ikväll tror jag. riktigt trött!
hon är så duktig prinsessan. för nu när vi sovit hemma hos hennes morfar har
hon ju bara fått gå på toan och ingen potta.. så nu har hon börjat ställa pallen
vid toan här hemma och går alldeles själv :)

idag har jag en liten jobbig dag känner jag.. är riktigt trött på att rulla fram.
och humöret är inte på topp. så blir ju inte bättre av att en viss person ska
ha en sån jävla bra framförhålling (inte)!

imorgon ska iaf felicia hem till sin far. någon gång innan 18.
så innan dess kan man inte åka iväg iaf.
men blir det senare så tar jag med mig pluttan :)
tänker inte direkt sitta hemma och rulla tummarna.

 

 

blåste bubblor hos morfar förut ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0