Fredag

Igår så stack jag och Felicia iväg till min faster tove i Ekholmen när Jeff kom hem :)
När klockan blev runt 5 hugget kom brorsan och hämtade upp mig och Felicia. Åkte hem till dom i johannelund, där fixade ronja mina naglar :)

Runt halv 9 eller nåt skjutsade jenny hem mig och Felicia innan hon drog till jobbet :)
Felicia somnade på en gång hemma.
Jag färgade håret. Tror jag och Jeff kom i säng vid 12! Skitlänge sedan jag somnade så sent..

Eddie sov till 6 imorse! :) duktig kille. Åt mat och somnade om en timme.

Idag ska Felicia åka hem till sin farfar och marita för att sova där. Så blir hon firad av dom imorgon :)
Eddie ska vara hos min mamma.
Jag och Jeff ska ju på idol ikväll! Ska bli riktigt kul faktiskt. Länge sedan man var helt själva :)

Nu måste jag fixa lite frukost till Felicia. Eddie har precis ätit. Sedan blir det att packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0