fredag

veckan har rullat på som vanligt. felicia har varit på dagis måndag-onsdag. igår (torsdag) när jeff kom hem från jobbet så tog jag och felicia bussen in till stan. stannade där ett par timmar. skulle leta efter lite julpynt. men köpte inget direkt. istället blev det ett svart duschdraperi med massor fula fiskar på och ett änglaspel med dödskallar :) dessvärre var felicia inte så rolig utan mest pipplig hela tiden så vi stannade inte så länge. även eddie har varit mer pipplig än vanligt. så jag kände på mig att ungarna skulle bli sjuka. åtminstånde felicia, och rätt hade jag. hon sov oroligt i sin säng igårkväll och kom in till oss redan innan midnatt. förkyld och dan. så idag har vi bara varit hemma. jag har storstädat. tove åkte precis hem efter att ha varit här i typ två timmar. trevligt! :) hon lämnade även en present till felicia. kan nästan tänka mig att orsaken till att eddie är pipplig kan vara att det är tänder på g möjligtvis. men det märks väl om ett tag. gud så han har börjat snurra runt. från rygg till mage och tvärtom hela tiden. får gå upp minst två gånger per natt för att han ligger på mage och "ropar". denna natt hade han även lagt sig på snedden. fråga mig inte hur! nu är karln hemma iaf och håller på att laga mat. japp, det är mest jeff som lagar mat här hemma. min duktiga man! nu ska jag ta eddie innan maten och bada honom. ha en bra kväll,det ska vi ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0