lördag

idag känner jag mig näst intill bakis bara för jag somnade så sent inatt. klockan blev runt 3.
jag vaknade för typ en timme sedan.

Eddie hade somnat vid 7 igår och vaknat vid halv 6 typ. pratat och ätit. och somnat om till halv 9!
mammas duktiga kille.

Felicia ska bli firad hos sin farfar och marita idag vid 14. så hon kommer hem senare ikväll.
då blir det att fixa iordning till kalaset imorgon. kan inte förstå att min lilla tjej blir 3 år! och idag för 3 år sedan var hon beräknad. så hon var ganska punktlig ändå. värkarna började på kvällen.

nu måste jag ta på mig lite kläder och fixa så jag och karln kan åka iväg sedan. hämta upp mamma och Eddie och åka till tornby.

idag kommer jag förresten byta telefonnummer. det är helt knas..kommer kännas lustigt när man haft samma nummer från första början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0