onsdag

Eddie somnade en stund förut. och jag hade lovat Felicia sen vi kom hem att vi skulle baka när Eddie sov.
hon bestämde att vi skulle göra sockerkaka. gissa vad skitungen gör när degen var nästintill klar? jo, hon stoppar i fingrarna i smeten!
så, var bara att säga till henne att vi skulle kasta den och göra en ny. och, vet ni vad hon gör då? jo, då tar hon fram en sked ifrån lådan och börjar häva i sig smet. när hon tyckte att hon var färdig sa hon:" åh mamma, jag kommer få ont i magen!" det tror jag det!

jag fick göra en ny smet och denna gång fick det bli chockladmuffins. pluttan höll sig borta från den smeten. kan det vara för att hon hade fått ont i magen tro?! ;D

nu har Eddie varit vaken ett tag. han sover ju inga längre stunder direkt. jag ska snart bada honom osv så han är redo för sängen sen.
Felicia har sovit middag så hon lär ju inte somna tidigt direkt. så hon får nog krypa med bredvid mig i sängen sedan när Eddie sover. jag har ont i huvudet så får bli tidigt för min del ikväll.

just nu håller Felicia på att målar en stor teckning med målarfärg och dansar för Eddie titt som tätt som ligger i sin babysitter :)
underbara ungar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0