söndag

hade riktigt svårt att somna inatt med tanke på att jeff var ute.
somnade typ en timme innan han kom hem.
straxt efter 3 vaknade jag av en alkoholdoftande andedräkt i ansiktet, myys..
så skulle han berätta om kvällen/natten. och jag har ju så svårt att somna om.
men när han tyckte att han var färdig med sin historia så slocknade han.
jag själv låg vaken tills eddie vaknade vid 4.30 för mat. så somnade jag om en timme
typ innan eddie och felicia vaknade.
så denna dag har jag inte varit pigg.
men var tvungen att ta mig ut till ikano för att köpa någon dräckt till felicia.
så drog med mig henne och tog bussarna till ikano.

gick först till stadium för att kolla lite till felicia. hon har nämligen fått ett presentkort på 500 
av jeffs pappa i lite för tidig present. hittade dagisvantar och halsduk.
ska tillbaka någon dag och kollaett par ordentliga skor.

 

 

annars blev det inte så mycket mer denna dag.
klädde ut felicia till en mus när vi kom hem, med svans,fluga och öron.


 

båda ungarna somnade vid 18.30.
så skönt :)
resten av kvällen blev lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0