tisdag

underbart, första gången jag bloggar från telefonen nu för nu funkar det äntligen!
så tror nog att jag kan uppdatera lite mer än på den sista tiden.

besöket på BVC igår gick toppen!
Eddie väger nu hela 6335 gram och är 63 cm lång. sjukt hur fort tiden går. hittade en bild igår där eddie var knappt en vecka. har inte ens något minne från den tiden :O
desamma gäller när Felicia var så liten. man lever verkligen i en liten bubbla när bebistiden passerar.

denna dag började mindre bra. både Felicia och Eddie var/är supersnoriga. så Felicia var underbart pipplig imorse när det var dags att gå till dagis. inget som gick som hon ville.
efter att vi hade lämnat pluttan så gick jag och Eddie hem. hängde upp tvätten från tidigare på morgonen. sedan busade vi och slappade mest. hämtade Felicia vid 13. var ute ett tag innan vi gick in. Eddie fick smaka en annan smak på barnmaten idag. den var inte lika god..

har även storstädat idag. förutom där nere för där står det ett antal kartonger med skit som ska slängas från att vi rensade förrådet!

nu på kvällen tittade Felicias farfar och alexandra förbi. Felicia blev superglad och kunde inte vara still för fem öre :)
när de fick blev hon ledsen så det stod härliga till. och trött på det med. så hon la sig i sängen och slocknade efter max 4 minuter.

jag och Jeff har precis ätit lite pytt i panna. jag tänkte nog gå in i en dusch snart. har ont som satan i magen :/
sedan blir det att lägga sig i sängen och vänta på att DH ska börja! :)

imorgon skulle visst karln i huset lämna Felicia på dagis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0