tisdag

har inte haft tid till att blogga som ni säkert märkt av.
har haft en hel del migrän den sista tiden.
sedan har jag ju två underbara ungar att ta hand om med.
så, blir inte så mycket tid över till att sitta vid datorn alls.
när ungarna lägger sig på kvällarna så gör jag detsamma typ.
man får passa på att sova!
eddie vaknar fortf minst en gång per natt och vill ha mat.
nu har han även börjat ligga och "prata" hur mycket som helst.
han kan ligga och prata för sig själv i typ en timme innan man tar upp honom.

nu är det ju även en omställning när man ställt om klockan.
försöka få de att vänja sig. inte ens min kropp har vant sig vid den nya tiden.
även fast det bara gäller en timme.

just nu ligger eddie och sover lite.
felicia är på dagis.
hon var inte alls rolig imorse. vaknade vid 5.30 typ och var hur tjurig
som helst imorse när vi skulle till dagis osv.
varnade dom på dagis om hon blir extra kinkig ;P

jag och eddie ska gå och hämta henne vid 13.
så går vi hem,matar eddie och ser till så felicia får i sig mellis.
sedan så åker vi ner till stan. ska möta upp tove :)
felicia ska nämligen på sitt första besök hos tandläkaren vid 15.
tror att det kommer gå toppen! vi har pratat en hel del om
vad tandläkaren kommer att göra, att de kommer kolla med en liten spegel
och ränka alla hennes tänder osv.

igår var jag hos tandläkaren.
är ju 3 år sedan nu i december som jag tog bort min tandställning.
så jag var där på en efterkoll för att se så tänderna hade dragit ihop sig lite.
och fick även se en gipsavgjutning på hur tänderna såg ut innan (2006)
en jävkla skillnad kan jag lova er! :)

han frågade även om jag har ont i huvudet mycket..
hmm, han trodde att det kunde bero på att jag kanske gnisslar mina tänder.
men det är ingenting jag har märkt av. och inte jeff heller.
fast,visserligen så sover han hårt som en jag vet inte vad!

vill avsluta med att skriva att jag är så otroligt stolt över mina ungar!
eddie blir hela 4 månader på torsdag och han gör framsteg för var dag som går.
i veckan nu ska vi låta honom testa smakportioner för första gången. ska bli intressant!
och felicia våran stora prinsessa blir hela 3 år den 20 november.
hon är så otroligt klok och förstår så oerhört mycket!
de säger det på dagis att man ibland gör "misstaget" att sätta lite mer press på henne än
de andra i hennes ålder på dagis. bara för hon är så duktig och verkar vara äldre.
men det går bra! :)


 den 13 november så är det hela 2 år sedan jag och jeff träffades för första gången♥

älskar min underbara familj och kan inte vara mer lycklig över situationen!
det enda jag önskar just nu är att jag skulle må lite bättre i mig själv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0