torsdag

somnade mycket tidigt igår kväll. skönt!
dessvärre vaknade jag av att jag grät lite titt som tätt inatt. fy fan vad jag hatar mardrömmar!
denna natt handlade det om att jag,Jeff och Eddie åkte hemifrån en snabbis på dagen. Felicia låg nämligen och sov. när vi var framme på stället vi skulle till upptäckte jag att Felicia inte var med och mådde superdålig och fick panik som aldrig förr. vi tog första bästa bussen hem. när vi väl kommer innanför dörren så var Felicia borta!!

leta,leta och så letade vi ytterligare. efter några timmar av panik och hyperventilering så plingar det på dörren. och där stod Felicia och säger att hon varit i affären för hon var sugen på bullar och en leksak. haha,sjukt..

önskar verkligen att man kunde spela in drömmar ibland! skulle vara roligt att få visa upp för andra vilka konstiga drömmar man drömmer ibland.

nog om det..Eddie vaknade vid 4 och var hungrig och sov till 6 sedan. Felicia sov hela natten i sin säng! hon hörde när Jeff gick till jobbet och ville ge honom massor kramar som vanligt när han brukar gå till jobbet. men denna morgon hann hon inte.

nu har vi varit vakna i lite mer än en timme och alla är påklädda och sängarna är bäddade osv :)
Felicia kollar på Bolibompa i vårar sovrum medan jag och Eddie sitter i vardagsrummet och kollar på vakna med the voice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0