fredag

igår efter att vi kom hem från rimforsa så mådde jag som en påse skit typ..
kände mig inte alls pigg. så somnade tidigt även igår.

inatt så har jag vaknat en massa för eddie har inte velat sova ordentligt.
och sen denna jäkla förkylning på det med!
felicia är fortf inne i en period där hon drömmer mardrömmar så hon kom upp
och la sig mellan oss även denna natt.
imorse så vaknade eddie innan 7 och väckte även felicia. så jag gick upp med ungarna
och fixade iorning oss. sedan kom jeff upp straxt innan 8.
efter ett tag så tog vi bilen till felicias dagis.
hon skulle ju ta kort på dagis imorse. så det var bara att släppa in henne.
jeff åkte till jobbet och jag och eddie gick hem.
hann bara vara hemma i typ en timme innan dagis ringde och sa att felicia var färdig.

när vi kom hem igen så var vi ute lite.
sedan så blev felicia trött vid 13 tiden.
så vi alla vilade lite.
jag hade feber och så förut. så var inte alls pigg...
men efter att jag fick slumra till i typ 20 minuter så känner jag
mig lite piggare!

nu sover eddie i babysittern och felicia och jag kollar på tv1000 nordic där
piuppi långstrump på de sju haven visas.
felicia tycker det är läskigt till och från så då håller hon för öronen (!?) haha.

är jättefint väder ute och jag skulle så gärna vilja göra något med mina små ungar
om jag inte hade känt mig så jäkla trött och sjuk för tillfället.
jeff slutar iaf vid 18 så då tänkte jag passa på att vila lite!
är så jäkla shoppingsugen just nu med! men det får bli en annan dag.
tyvärr bränner man ju bara upp en massa pengar. löser ju inga problem direkt ;)

nu ställer sig felicia upp i soffan och säger att hon ska hämta sitt
sjörövarsvärd på sitt rum och slå alla sjörövare, för hon är stark förstår ni!
underbara unge.



kan ju avsluta detta inlägg med att säga att jag är så otroligt trött
på människor som ska styra andras liv och inte låter de tycka och tänka hur de vill!
så sjukt så det inte är sant. dessvärre har ju de som styr och ställer en dentens
att finna människor som inte har någon ryggrad. sjukligt, det är vad det är.


detta blev en luddigt inlägg, men så får de bli idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0