lördag

fan, denna natt vaknade jag flera gånger för att se så eddie andades.
han somnade nämligen vid 19.30 och vaknade inte fören 04.45 :O
men gud så skönt det var att få sova lite!
det kan jag lova att jag inte tackade nej till. men samtidigt så väntade jag på
att felicia skulle komma in med något gosedjur och vilja lägga sig bredvid mig.
men efter ett tag kom jag på att hon inte var hemma. pluttan.

jeff stack till jobbet en sväng som han brukar göra de lördagar felicia ej är hemma.
han kom hem efter en timme och då vilade vi allihop i typ en timme.
sedan var det bara att fixa iorning sig för att åka bort till jeffs bror där det skulle
vara kalas för micke. blev smörgåstårta och vanlig tårta. gott!
eddie snackade en massa skit med alla men fick tillslut ont i magen.. men det släppte
till slut när han la en liten nummer 2 blöja ;)

förresten karin, kul att du hittat min blogg. har mina aningar om vem som kan
ha tipsat dig ;)

nu är vi iaf hemma och varit sen 18 ungefär.
eddie somnade samma tid som igår. så jag och jeff har tjockat oss framför tvn.
fan, nu får det bli ordning på det här med att äta för mycket gott.
känns fan som jag gått upp 10 kilo sen eddie kom ut. haha.
men vart är orken och motivationen? och inte minst tiden till att ta tag i det??


nu har jag även bokat tid till klippning imorgon. fick bli en vid 14.30.
kan ju lova er alla att jag verkligen har tvekat.. men men, om jag skulle ångra mig
så kan jag ju alltid bara toppa håret, för det behövs!

imorgon kommer våran prinsessa hem!
får se hur hon mår.
annars får hon vara hemma från dagis på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0