måndag

i fredags sen så var meningen att vi skulle åka till vidingsjö motioncentrum
och gå lite. men slutade istället med att vi åkte till malmslätt och vikingstad
och kollade på lite hus :)
somnade rätt så tidigt. eddie vaknade lite mer än vanligt denna natt.

i lördags så gick jag och eddie upp tidigt.
sedan väckte jag jeff,så gick jag och vilade lite.
han väckte mig och sa att han skulle till jobbet typ en timme.
som han brukar åka till de lördagar felicia inte är hemma hos oss.
när han kom tillbaka så åkte vi till vidingsjö och gick 5km.
jobbigt, men skönt. åkte hem och myste resten av dagen.
vid 21.30 tiden på kvällen så bara "small" det till i mitt huvud.
jag har ju haft migrän i typ 13 år. men aldrig har det någonsin känts som det gjorde då.
gick och la mig rätt så snabbt. först i vårat rum men sedan la jag mig i pluttans säng
istället. jeff skulle nämligen ta eddie denna natt (första någonsin) så jag kunde få sova.
men, vid 4 så vaknade jag av eddie. vaknar ju somsagt hur lätt som helst.
det var det sista jeff gjorde. han låg och snarkade när jag kom in.
så då tog jag honom, somnade om lite. vaknade vid 6 igen och tog honom.
sedan väckte jag jeff.
hade ont i halva sidan av huvudet, höger..aldrig någonsin känt så somsagt.
ringde till 1177. de är ju lika roliga som vanligt.
"det är migrän,gå och lägg dig och vila.. krya på dig!"
vid typ 16 tiden på söndagen så försvann konstigt nog huvudvärken.
käkade en massa så kanske var därför. hade ju kräkts en del.
resten av söndagen så blev det bara lugnt.

idag (måndag) så vaknade eddie innan 7. bara gå upp och se glad ut efter 3 timmars sömn från min sida.
när klockan blev 14 så orkade jag inte sitta hemma med eddie hemma och glo längre.
så bussen tog oss till stan. hade på mig spenderarbyxorna denna dag. träffade mamma och pratade
en massa skit. jeff hämtade oss efter jobbet vid 18. nu sitter vi hemma och glor på idol.
prinsen ligger och sover. herregud vad han har pratat och haft ett leende på läpparna idag :)
underbart!
själv känner jag mig lite småfebrig. inatt hade jag feber så därför jag sov så dåligt.
hade/har nämligen ont i det högra bröstet. men det ska nog gå över snart!
tänkte lägga mig nu vid 21. städningen får vänta till imorgon känner jag..

imorgon kommer våran prinsessa hem! ♥


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Sv: Hahah, aa det är verkligen som att ha ett extra barn :-P Får göra allt här hemma medans han ligger på soffan och slappar och ojar sig ;-) Låter som om döden står runt hörnet och väntar! :-P Minns verkligen inte att jag klagade så under förlossningen ens, haha!



Jätteroligt att få följa hur lilla Eddie växer och blir större! :D



Kram!

2011-09-15 @ 11:49:07
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0