onsdag

imorse så tog jeff bilen och lämnade felicia.
riktigt skönt att han kan göra det en gång iaf eftersom han börjar 10 onsdagar:)
och idag passade det ju bra eftersom det var smårisigt väder.
eddie vaknade rätt så mycket även denna natt.
och självklart tyckte han att det var dags att vakna vid 7 och inte somna om.
så fixade felicia och så till dagis.
när jeff kom tillbaka så käkade vi lite frukost och så innan han åkte till jobbet.
tiden innan vi skulle hämta felicia vid 13 tillbringades med att försöka få
en envis eddie att somna ett litet tag. men det gick han inte med på!
han somnade på hemvägen ifrån dagis istället. typiskt.
men självklart vaknade han så fort vi kom hem.
felicia hade haft det jättekul på dagis (som vanligt).

på hemvägen från dagis så hittade felicia den här, en lååång mask.

 

när vi kom hem så lagade jag korvgryta och pastahjul som felicia valde i affären igår.
hon åt faktiskt rätt så bra :)
jag sa åt henne att hon skulle äta lite mer om hon skulle bli en stor och stark tjej.
svaret jag fick då var: "men mamma, jag vill ju vara liten!"
underbara unge!

runt 18 tiden så tog jag med mig ungarna och gick ut på en rätt så lång promenad.


när vi kom hem så badade jag eddie och fixade honom.
efter maten så somnade han äntligen!
men självklart skulle felicia skrika lite så han vaknade.
då brast tålamodet lite kan jag lova...
men ajja, nu är även felicia nybadat och allt så hon ligger i sin säng och håller på att somna.

nu sitter jag i soffan och väntar på att karln ska komma hem från jobbet.
bonde söker fru är på tvn med.


imorgon ska jag till kvinnohälsan vid 13.30
och sedan ska jeff och felicia på hockey på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0