onsdag

inatt så vaknade eddie 3 gånger..
skulle aldrig nämt att han sover så bra på nätterna. hehe.
felicia kom in till oss imorse vid typ halv 7.
väckte jeff lite innan 7 och han och felicia gick och fixade iordning sig.
jag låg kvar i sängen och försökte få eddie att somna om.
under tiden så lämnade jeff felicia på dagis. hade gått toppen!
eddie vägrade självklart att somna om. så typiskt!

när jeff kom tillbaka så åt vi lite frulle.
kom några nissar och fixade bredband och skit här med.
sedan var det dags för jeff att åka till jobbet.
när klockan närmade sig 13 så gick jag och jeff för att hämta felicia.
väl hemma ville pluttan ha välling och sova. så hon somnade.
eddie var självklart vaken då med. hehe.
hon fick sova i närmare en timme.
sedan så somnade eddie efter 16 typ. så jag och felicia bakade lite :)
jag passade på att fixa sallad och så till maten jag och jeff ätit nu ikväll.
började även att skrubba och greja i köket. sedan vaknade eddie.
men jag fortsatte att städa. tro det eller ej men han var lugn! :)
så det slutade med att jag storstädade hela lägenheten från topp till tå.
skönt att ha det gjort! nu är det bara fönstrena och rensning av kläder kvar. blää.

jeff slutade iaf vid 20 och jag hann få eddie att somna tills han kom hem precis.
felicia somnade lite senare. hon ville ligga och läsa mamma mu i sängen.

nu kollar jag och jeff efterlyst och jag tänkte gå in i duschen så fort det är slut.
sedan är det ta mig tusan dags för sängen!

älskar min underbara familj! ♥

 



 

mina lyckopiller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0