söndag

i torsdags så stannade vi hos mamma till kvällen.
jag tog med mig felicia och eddie till trädgårdsföreningen vid typ 19.
tänkte att felicia skulle få göra av med alla krafter innan jeff slutade jobbet och skulle
hämta oss.

när vi kom hem så slocknade felicia på en gång och likaså alla andra här hemma.

 

i fredags tog vi det lugnt här hemma. jeff kom hem efter jobbet och sa att han inte kände sig bra.
i lördags så vaknade ungarna straxt efter 7 så då var det dags att gå upp.
gav jeff lite värktabletter. väckte honom igen efter 10 och då mådde han inget vidare.
så ringde mormor och sa att vi inte kunde dyka upp på middagen vi var bjudna på. så typiskt!
alla sov middag ett tag. sedan så var det dags att ta barnen in till stan för att träffa emmy och låta henne
välja ut en födelsedagspressent. sedan hängde vi med upp och frirade henne.
vi tänkte sovit över först men åkte hem innan 21.
felicia höll på att somna på bussen. jeff mötte oss när vi klev av. sedan somnade alla rätt så gött hemma :)

idag har det inte varit så många knop här hemma...
åkte ut till tornby och köpte den här till eddie:



så nu får vi hoppas att det inte blir riktigt lika mycket skrik på kvällarna när han ska sova..

när vi kom hem så dröjde det inte så länge innan jag fann felicia inne på sitt rum.
och vet ni vad hon gjorde? hon ritade sina första gubbar! fy fan så stolt jag är över min prinsessa!



annars så har jag och felicia varit ute en stund förut medan grabbarna var hemma.
vi gick iväg till ett dagis och lekte lite. felicia ville hem rätt så fort konstigt nog.

 

just nu så ligger ungarna i sina sängar. felicia sover sen en timme tillbaka typ.
eddie ligger i sin säng och lyssnar/kollar på sin nya sängmobil och börjar grina när den
stängs av. underbart att det är en kontroll till så man slipper visa sig när den behövs sättas på på nytt :)
jag och jeff sitter här i soffan och upptäckte att idol har börjat ;O

imorgon är det upp tidigt som gäller för att lämna felicia på dagis.
inatt får eddie sova i pyjamas så det bara är att lägga i honom i vagnen imorgon om han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0