tisdag

oj oj, eddie var inte alls på humör resten av dagen igår.
från att vi kom hem efter att ha hämtat felicia på dagis så var han
inte alls på toppenhumör.
och självklart så skulle jag få min migrän, som de flesta andra dagarna.
när jeff kom hem vid 18 så gick jag och la mig en liten stund.
sedan gick jag upp för att fixa felicia för natten.
båda ungarna var i sina sängar vid 7 tiden :)
skönt.
eddie har kommit in i en "ätarperiod".
nu så vaknar han första gången vid 12,sedan mellan 3-4 och sedan vid 6 igen.
och ibland en eller två gånger mer.

felicia ropade från sitt rum vid 23 igår kväll och var rädd för hon hade drömt något.
så hon låg mellan oss inatt.
imorse så var jag i farten. fixade iordning en hel del här hemma och barnen osv.
sedan far det iväg till dagiset så vi var där vid 8.
efter att vi hade lämnat felicia så tog jag med mig eddie på en liten PW.
när vi kom hem så gjorde jag frulle sedan så myste jag bara med eddie tills vi skulle
hämta felicia igen vid 13. och eddie har inte sovit något idag.
nu ligger han och sover sedan 15 minuter i sitt babygym.
får se hur länge den lille har tänkt sova. han behöver sömn iaf..

felicia kollar på disney junior och har precis ätit upp en pirog.
så nu tänkte jag mysa ner mig med en rätt så trött felicia i soffan.
jeff slutar vid 17 och då ska vi nog åka iväg lite. bla till apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0