torsdag

fullt upp dessa dagar!
i söndags så klippte jag av mig håret. typ 20 cm (!)
köpte även easytone skor och träningsbrallor.
så kom felicia hem då med!

resten av dagarna har bestått av storstädning,promenader,lämning och hämtning på dagis.
och ut på lite äventyr!
men nu så har jag blivit genomförkyld. toppen...

jeff slutar 12 idag så då ska vi hem på ett besök hos min farfar och ella i rimforsa
en sväng. sedan ska vi bara hem och slappa! tror jag iaf.

här kommer lite bilder vi tog precis med webcameran.








fräscht eddie..hehe

 

nu ringde farmor också och skulle bjuda hem oss till åtvidaberg på middag på söndag.
så trevligt! :)

imorgon är det dags för fotografering på felicias dagis.
så vi var på ikano häromdagen och köpte lite kläder.
hon valde en gul randig pippitröja bla.
blir nog jättebra :)
så kul att de ska ta både gruppfoto och enbart på sig själva.
men ikväll måste jag klippa felicias lugg om hon inte ska ha hårband.. hmm.


förresten,när vi går till eller ifrån dagis så går vi förbi ekdungeskolan.
och det slår aldrig fel att felicia säger:
"kolla mamma här bygger dom. det ska bli en pool eller ett stort sandslott tror jag!"
haha, underbar fantasi. tänk vad kul det skulle bli för barnen om så skulle
vara fallet att de skulle bygga något utav de.
men jag tror de bara ska bygga ut skolan ;)



nu har visst eddie somnat i soffan med tummen i munnen :)
(sussie, skorna gick på idag!)


Kommentarer
Postat av: Mamma,Mormor

Saknar er,Pussar <3

2011-09-29 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0