torsdag

jeff kom inte hem fören nästan halv 12 sen igår.
han väckte mig med en puss :) så vaknade till lite och prata
lite med honom innan jag lyckades somna om igen,

imorse vaknade jag innan 6 och kunde inte somna om efter att eddie hade ätit.
väckte jeff som skulle fara iväg till jobbet :(
har knappt träffats alls den senaste tiden..
felicia vaknade typ halv 7. hon sov i sin säng hela natten!
så i hela 11 timmar sov damen denna natt. så, trött det var hon nog allt.

 

när jag gick upp imorse så duschade jag sedan fixade jag iordning mig och felicia
och stekte ägg och bacon till oss. eddie låg och sov. så jag hann göra allting innan
han vaknade runt 8 typ. vi tog sedan bussen in till stan vid 9.30 gick en liten runda och köpte
pyjamaser till båda ungarna. sedan gick vi till bvc där eddie hade tid.
han vägde nu hela 5170 gram och var 59.5. stoooor kille!
han växer som han ska iaf. hehe.
värre är det med felicia...pratade med sköterskan eftersom hon har felicia också.
berättade att hon äter så dåligt osv. så vi mätte och vägde henne. hon hade endast gått upp
25 gram sen i juni (!) så nu vägde hon 12.55 om jag inte minns fel och var 87 cm.
så nu ska jag få prata med en dietist på måndag! för så här kan det inte fortsätta..

när vi var klara där så gick vi och köpte en sak till mamma som är sjuk i njurbäckeninflammation.
hon fick en mugg där det står "bästa mormor" och sedan lite text i muggen med :)
vid 13.30 skulle jag till maria och tog med mig eddie. mamma sa att det var okej att felicia stannade
under tiden. besöket gick bara bra. men ska tillbaka igen den 22 september.
köpte sedan med mig mat upp till mamma. så vi är fortf kvar här. mamma ligger i ett bad. stackarn.
får se hur länge vi ska stanna.. jeff slutar iaf vid 20 ikväll.
då blir det nog lite mys på schemat tror jag.
usch vad jag älskar min underbara familj! ♥

imorgon får vi se vad som händer.

btw,grattis till min syster emmy som fyller år idag :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0