lördag

Fan också, jag som var så glad över att det var "länge" sedan jag hade migrän sist. Länge för mig är typ två veckor.

Så började den smyga sig på igen häromdagen. Hade det ju i förrgår kväll när jag gick och la mig och den var kvar när jag vaknade igår. Sedan hade jag turen med mig att den försvann i några timmar. Men så kom den tillbaka värre än värst. Kräktes och skakade och hade mig, ännu mer.
Som jag skrev så kunde inte Jeff slutade tidigare..när han kom hem så låg jag och kramade om toan.
Felicia var så duktig och hjälpte mig med Eddie. Lillmamman <3

När Jeff kom hem så var det bara att ta fram hinken och lägga sig i sängen.
Lyckades somna i ett par timmar. Jeff väckte mig sedan och frågade om jag skulle äta lite.
Då sov Eddie och Felicia var vaken.

Iaf...migränen är kvar idag. Men jag har inte tagit någon tablett eftersom tanken är att vi ska åka till Apoteket sedan så jag kan hämta ut de som läkaren skrev ut till mig. Hoppas verkligen att de hjälper nu! Så mycket som de kostar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0