måndag

Nu har vi bäddat ned oss i sängen efter en lång dag.

Jag,mamma, tindra och felicia gick bort till brasan vid krusplan förut. Felicia har aldrig sett någon förut så hon tjatade, tindra också.
Men var en annan femma när de började brinna. Älskar Felicias kommentarer hon säger var och varannan minut. När brasan började brinna ordentligt så kollar hon förskräckt på mig och håller hårt i mitt ben och säger "nu blev det allt lite för mycket!!"
Älskade unge <3

Fyrverkerierna var inte heller någon hit. Hon stod och höll för öronen. När vi går därifrån så säger de att de var fula, fast lite fina.

Jeff och Örjan stannade hemma med Arnold. Eddie låg ju och sov i sin säng också så kändes dumt att dra med honom ut.

Nu är det dags att sova lite innan förkylda Eddie vaknar av sin förbaskade hosta.
Ska ta Eddie inatt så skulle jag få sova lite extra imorgon. Men inte allt för länge för imorgon ska det vara jättefint väder igen. Underbart, det tycker vi om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0