onsdag

Jag förstår inte...Eddie slutade ju ta sin kur med ventoline förra veckan, i torsdags har jag för mig. Men nu så fort han slutat så börjar det komma tillbaka igen..speciellt på kvällen/natten när han ska sova. Har hostar en massa och man hör att han anstränger sig för att andas. Lilla gubben..

Börjar tycka det är lite jobbigt att Eddie vaknar så tidigt. Trodde att det var något tillfälligt men nej då, tusan också!
Spelar ingen roll om han somnar senare på kvällen heller.
Vi tycker ju att han skulle kunna sova till 07 iaf :)

Ajja, nog om det. Nu är vi vakna iaf. Felicia är också vaken. Så nu myser vi framför barnprogram. Vi väntar så länge som möjligt med att fixa i ordning oss.
Eddie ska vara hemma med Jeff under tiden som jag går och lämnar Felicia på dagis. Är riktigt skitväder ute idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0