onsdag

Idag när jag och Eddie kom för att hämta pluttan på dagis så satt hon i mauds famn och grät.
M hade varit på henne igen på dagis. Var så länge sen sist nu så vi trodde att det hade gått över. Kändes så skönt.
Men nej då, idag hade det hänt två gånger på mindre än en timme.
Bara ramlade bort hårtussar när jag skulle klappa henne. Mitt lilla hjärta, du måste lära dig att säga ifrån <3

Blev en runda till affären innan vi fortsatte hemåt. Felicia bestämde att vi skulle köpa potatis och köttbullar. Men när vi väl var i affären ville hon istället ha fiskpinnar.

Bägge ungarna sover här hemma just nu så väntar med maten eftersom Felicia vill hjälpa till.

Oerhört tråkig dag eftersom karln inte slutar jobbet förrän vid 20. Usch..


(kunde inte sluta småle när jag kom på att jag åkt i den där bonnevillen.)

Titta så ren och fin Eddie var efter maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0