tisdag

Ni som undrar varför jag blev så chockad...
När jag och Jeff kom hem igår så satte vi oss i köket ett tag och snackade skit med Emmy och Molly. Efter ett tag drog Jeff på sig sina nya inlines och skulle åka ett varv här hemma.
När han åker in i vardagsrummet så hör jag att han började prata om skor?
Jag fattade ingenting och följde efter för att kolla.

Så sitter svärmor i soffan! Jag stod helt chockad och fattade ingenting. Började typ tjuta. Haha. Så sjuk hon är!
Hon har varit helt tyst om att hon skulle komma till Sverige och börja jobba, hon har vetat om det i 4 veckor!
Haha..

Hon har iaf sovit här inatt :)
Imorse följde hon med och lämnade Felicia på hennes dagis.
Hann vara hemma i typ en timme innan vi kom på iden att åka iväg till hennes morsa och Donald och överraska dom (dom visste inte heller att hon skulle komma hit).
Så, vi hämtade Felicia ifrån dagis igen vid 11 tiden.

Så nu kom vi hem för typ en timme sen.
Var även hos jeffs moster och kollade på deras kossor, getter, kaniner och katter. Lite allt möjligt med andra ord :)
Felicia tyckte det var intressant. Hon älskar ju djur.
På hemvägen stannade vi till i Gamla Linköping där Susie köpte på sig 6 kilo (!) godis. Höhö.

Nu gick Susie för några minuter sen. Får se om vi ses något mer innan hon åker tillbaka till England igen den 30de. Vi får hoppas det!

Jeff slutar vid 17 idag så nu ska vi vänta på att pappa Jeff kommer hem.
Under tiden får vi busa,som vanligt :)

Eddie har börjat ställa sig upp mot saker för att sedan släppa taget. Duktig kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0