tisdag

Gick jättebra på dagis igår efter att hon kom tillbaka från ledigheten. Däremot har Felicia börjat komma in till oss de senaste nätterna igen. Hon har börjat prata massor om spöken de senaste dagarna. Hon sa till mig att ett av spökena heter Nisse och är lila och rosa. Ibland undrar man hur mycket som rör sig i det lilla huvudet. Söta unge! Hoppas att hon börjar sova bättre om nätterna snart igen. Även Eddie har sovit oroligt de senaste nätterna.. Ungarna sover sen ett par timmar tillbaka. Jeff slutade vid 17 och var hemma knappt en timme innan han stack iväg för att handla mat och ett par nya gummistövlar till Felicia. Nu ska jag duscha och lägga mig och sova direkt efter. Jag är helt slut om kvällarna nu. Skönt det på ett sätt med tanke på att man knappt kunnat somna innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0