lördag

Slutade vid 14.30 och skulle gå bort till bussen. Såg att den var på G bort till stället jag ska gå på, för att komma dit var jag tvungen att gå över vägen. Började småspringa lite för att hinna. Och,vad händer om inte det att jag vickar foten och druttar på arslet och slår upp knäna? Herregud..
Tillslut kom jag över till busshållsplatsen men självklart hann bussen åka förbi 3 sekunder innan.
Hade en jäkla tur kan jag lova för Fanny och Ove åkte förbi och såg att jag satt i busshållsplatsen så de skjutsade hem mig till tallboda! 😄 Ibland har man tur.

Väl hemma slängde jag mig i soffan med ungarna och kollade på mästerkatten. Mår inte alls bra. Förkyld som satan. Har ingen feber iaf så blir att ta ett par panodil imorgon bitti och jobba 6.45-20.

För inte så länge sen blev jag alldeles varm i kroppen. Jeff sa till Eddie att han skulle säga god natt till mig och Felicia så han kom in till oss. Först gav han mig en kram. Efter det gick han till Felicia. Tillslut fick han en kram av henne med. Innan han vände sig om för att gå och lägga sig kollar han på Felicia och säger "äska dej!" Det kan man kalla syskonkärlek! Inte ofta en snart ett och ett halvt åring säger det till sin 4 åriga storasyster ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0