lördag

Inatt var en sådan natt man hade svårt att somna. När man väl somnade så vaknade Eddie och hade drömt mardrömmar. Hostade och snorade på det med. Fick gå upp och sätta mig i soffan med honom ett tag innan jag kunde lägga ned honom i sin säng igen.
Själv la jag mig till rätta och försökte få mig några timmars sömn. Då var det Felicia tur att vakna av att hon hostade som en tok..
Några timmars sömn blev det fram till Felicia vaknade vid 05 och Eddie 05.30.

Nu är karln på jobbet. Felicia leker inne på sitt rum. Eddie ligger bredvid mig på madrassen i vardagsrummet till och från. Han springer mellan sitt rum och här. Lustigt nog blir det mer och mer leksaker här inne.. Hmm.

Idag kanske man skulle försöka finna orken till att tvätta upp en hel del. Städa och kanske packa lite. Ser verkligen inte riktigt klokt ut här hemma för stunden..

Ungarna hade lite feber nu på morgonen. Får hoppas den inte stiger. Lagom till jul och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0