lördag

Gårdagen (fredag) spenderade jag hela dagen på jobbet. Skulle jobbat 6.45-13.00 men tog ett extrapass så slutade vid 20.00.
Blev lite trött framåt 16 tiden då jag hade slutat vid 21 kvällen innan. Men det gick självklart an.
Tur att man trivs med jobbet man har!

När jag slutade så stod karln och ungarna utanför med bilen ❤ lyx.
Kom på att mamma slutade vid samma tid på sitt jobb så hämtade upp henne då det inte ligger långt ifrån alls. Släppte sedan av henne i stan.

Vi åkte hem direkt efter. Ungarna sov i bilen så bägge var ju lite pigga. Gick och la oss alla i sängen strax efter 21. Jag och Felicia somnade som stockar.
Självklart har jag lyckats vakna nu efter några timmar och fått svårt att somna om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0