måndag

Idag är det sista dagen på år 2012.
Som grädde på mosset mår jag som en påse full med skit. Har ju mått dåligt i typ en vecka men skiten lyckas på något sätt bara bli värre.
Igår så tackade jag ja till att jobba 12-21 för att det var kris. Så jag får helt enkelt skylla mig själv. Eller nja, visste ju inte att jag skulle må sämre idag. Men det är bara att åka dit och göra sitt bästa!
Imorgon har jag med en jobbtid. På morgonen..

Jeffs pappa Micke var supersnäll och kom redan igår och sov hos oss så jag kunde jobba idag. Annars skulle han kommit idag till imorgon. Det tackar vi för.

Nu när jag skulle gå hemifrån så sa Eddie sin första mening. Jag ställde mig i trappan för att vinka och så säger han "hej då mamma!" Gud så fort det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0