söndag

Denna dag har gått i ett.
Vid 14 kom Felicias kompisar från dagis och kusin Joline.
Jeff och Eddie flydde fältet. Emmy var här och var snäll och höll mig sällskap.
Ungarna hade riktigt kul. De var inte stilla länge. Hade inte ens tid att fika..
Felicia fick en hel del fina presenter.

Jeff och Eddie hade åkt till busfabriken. Första gången Eddie var där och han hade tyckt om det massor!

När kalaset var slut och alla hade åkt hem så tog vi fram julsakerna och har pyntat lite här hemma. Lustigt det där, tycker alltid att det fattas saker för varje jul när man ska ta fram allt.
Nu var det köksgardinerna med fina tomtar på som är spårlöst försvunna.

Ikväll har jag lite ångest över ytterkläder till ungarna. Har kommit fram till att deras overaller är lite tunna så måste köpa nya. Bara så surt att lägga ned en massa pengar så här lagom till jul och allt..

Nu ska jag lägga in Felicia i hennes säng. Pluttan somnade bredvid mig här i soffan när jag kollade på solsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0