tisdag

Glömde ju skiva att vi var en sväng hos ungarnas kusin Joline igår. Jenny var självklart med hemma. Danne jobbade.
Väl där så blev det att pärla lite och brudarna lekte för fullt (som vanligt).
Eddie gick mest runt och busade och log åt allt tyckte jag.


Idag har det snöat hela dagen lång.
Märks inte ens när plogen varit här. Jag skottad svårt snö på uteplatsen hos oss två gånger innan vi gick till dagis strax innan 14. Jeff hämtade ungarna vid 17 och när de kom hem tog han bort.
Jag kom hem för snart en timme sedan och fick även ta bort snö för 4 gången idag. Får se hur mycket det är imorgon bitti..

Jag jobbade bara tre timmar idag. 17-20. Innan jobbet var jag en sväng i Johannelund och sniffade på bebis.
Farligt det där...
Men ni behöver inte vara oroliga för här blir det ingen mer unge än på flera år, om det nu ska bli mer vill säga.

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och försöka sova.
Jeff sitter och nördar som de flesta kvällar när han druckit energidryck. Ajja bajja.

Just det, har även bokat tid till min tatuering. Den 9 januari blir det. Då blir det endast något litet. Sleeven får vänta ett tag så man vet att man har pengarna till den. Kommer bli grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0