lördag

Just för stunden så har jag en billig bebis till salu här hemma.
Han är hur lugn och go som helst. Lätt att ha att göra med. Men vägrar dessvärre att sova ordentligt på nätterna just för stunden.

Sista gången jag kollade på klockan inatt var vid 01.15 typ (kunde verkligen inte sova!). Sedan dröjde det inte länge innan Eddie vaknade 01.46, han somnade om rätt så fort men vaknade igen vid 03.37 typ (då fick han lite ersättning). Jag la mig igen och tänkte att du jägarns måste han ändå sova lite. För han somnade om strax efter 04. Men nää då, han vaknade igen vid 05.23 och är fortf vaken! Så nu är det väl bara att börja se pigg och glad ut. Hur det nu ska gå. Tror jag får lägga mig och sova en stund när Jeff bestämmer sig för att vakna om jag ska orka med den här dagen.

Så..inte spec mycket sömn för mig inatt inte. Får se hur länge det dröjer innan Felicia vaknar,Eddie är inte direkt tyst för stunden. Han verkar tro att det är dags att hälla ut alla leksaker och leka rövare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0