onsdag

Var inte helt fel att somna tidigt igår kan jag lova.

Nu kom jag hem för en stund sedan. Marita var nämligen snäll och skjutsade mig och Felicia till puttans dagis med hennes jobbuss :)
Då vart Felicia glad. Jag fick även skjuts hem. Tack Marita!

Nu myser jag med Eddie mellan varven. Han ramlar ju titt som tätt. Han är inte direkt försiktig. Går längst alla möbler och släpper händerna till och från. Så, en och annan bula blir det i skallen.
Men duktig, det är han!

Jeff badar nu. Sedan tänkte jag passa på att duscha innan han går till jobbet.

Senare idag, när vi hämtat pluttan på dagis osv så ska vi nog träffa Elina :)
Var hur länge sedan som helst! Hon har inte ens träffat Eddie än..

Vi hoppas iaf att vädret klarnar upp så vi kan vara ute hela dagen även denna dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0