onsdag

Snart dags att gå och hämta prinsessan på dagis för att sedan gå hem och äta lite mellis. Sedan ska somsagt L hämta henne. Får hoppas att de inte blir för sent för jag och Eddie ska iväg.

Eddie är det som vanligt full fart på här hemma. För tillfället står han upp och kladdar på tvn. Är kanske dags att sätta upp den på väggen så han inte når den längre?


Har kollat runt lite på Linköpings hemsida på förskolor. Känner att vi gärna vill ha något lite närmre. Eller jag kanske man ska säga. Hehe. Finns ett privat dagis ganska så nära här så jag funderar på om jag ska ställa både Felicia och Eddie i kö dit. Är ju ganska så smidigt att ha inskolning med båda samtidigt.
Annars så får Eddie börja på det Felicia går på nu. Vi får se helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0