torsdag

Direkt när Jeff kom hem från jobbet så åkte vi till fenomenmagasinet. Var där med mamma,tindra,danne,jenny och jollan. Var riktigt kul tyckte Felicia :)
Eddie var hur lugn som helst och satt i vagnen och kollade på alla saker.

Kom därifrån lite innan 16. Då drog vi för att åka och storhandla på en gång. Så skönt att ha det gjort! Och innan alla andra kommer att handla imorgon med..
Så nu är kyl och frys full igen :)

På hemvägen stannade vi till en sväng vid saigon för att hämta lite mat.
Så nu är vi alla mätta och belåtna.
Eller, Felicia har knappt ätit något alls..en tugga typ. Men det är väl som vanligt.

Just för stunden sitter jag och väntar på att 1177 ska ringa upp min telefon. Jag har haft en jäkla värk bakom mitt höger öga sen igår kväll. Självklart vägrar den ge med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0