torsdag

Denna dag har jag känt mig som en riktig zombie. Felicia kom in till oss vid 3.30 och somnade inte om förrän lite innan 6! Skitunge. Hon låg och pratade om att hon hade en krabba med vita ögon i badrummet som hade smitit ur sin bur. Och en fråga som löd "mamma, är du en bra letade? Jag vill ha tillbaka min krabba. Förstår du det?"
Underbaring <3

Eddie har också hållet mig vaken mellan varven. Man ser vitt nu nere i underkäken. Men är som ett litet lager med tandkött som inte riktigt vill ge med sig. Så han är inte på sitt bästa humör direkt lille plutten.

Var tur att Jeff slutade vid 12 idag. För liten sömn resulterar i megamigrän! Kräktes även på det med...
Men sov till halv 3 ungefär.
Sedan blev det brottom. Migränen är inte ok än. Men jag ska med Melissa till en fotostudio i Norrköping fö att stå modell åt henne. Men, självklart åker jag hem om det blir värre.

Nu sitter jag på bussen in mot stan iaf. Karln och ungarna är hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0