fredag

Eddie sov inte alls vidare bra inatt. Han sov typ 40 minuter, vaknade och hosta. Var vaken ett tag, sov 40 minuter..ja, ni fattar..lilla plutten.
Vid halv 8 imorse gav jag upp och väckte Jeff. Jag var så trött och hade ont i huvudet så höll på att börja tjuta.

Sedan sov jag till 10. Fixade oss osv innan vi åkte bort till ekholmen ochhämtade lite julklappar till barnen av tove och Micke (tack!) sedan åkte vi till Åtvidaberg. Halt som tusan på vissa ställen!
I Åtvidaberg blev vi bjudna på hjortstek med potatis,sås och sallad. Supergott! Till efterrätt blev det en tårta med bl.a. hallon i. Det var inte helt fel kan jag lova! Lyxmat :)

I julklapp ska jag och Jeff få ett antal kilo hjortkött. Man tackar man tackar! Sedan fick barnen även lite pengar.

Vi åkte därifrån efter 18. Svängde förbi morfar på kyrkogården för att tända ljus. Jeff satt kvar med barnen i bilen som sov. Upptäckte att våran cementros vi har lämnat hade spruckit. Så blev att plocka bort det i mörkret. Tog bort det värsta iaf.

Sen vi kom hem har jag och Felicia ritat en massor. Hon fick bla en meter med olika pennor,kritor och tusch av tove och Micke.

Nu ligger Eddie i sin säng och har precis somnat. Hoppas verkligen att han sover hyfsat bra inatt iaf.
Felicia ligger här bredvid mig i sängen. Vi kollar på Alvin och gänget. Meningen är väl att vi ska somna så småningom..

Imorgon ska vi upp skapligt. Lämna av Felicia i Ryd. Sedan ska jag,Jeff och Eddie åka till igelfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0