måndag

Jag har börjat funderar mer och mer på om jag ska starta en till blogg. För mig själv. Där jag kan skriva ned hur mitt liv såg ut innan jag träffade Jeff.

Om hur mycket man fick stå ut med. Eller fick stå ut med, jag kunde ju gått ifrån det men tyvärr tar det ju oftast ett tag innan man inser hur dåligt förhållandet är. Man ljuger för sig själv.
För våld och allt därtill är absolut ingenting man ska tolerera. Ingen ska få trycka ned dig!

Ajja, det är mycket iaf.
Som man känner att man skulle vilja skriva ut men anonymt och för sig själv. För att bearbeta saker och ting, på sitt egna sätt.

Ni anar inte hur lycklig jag är över att jag träffade Jeff och kommit bort ifrån allt skit. Över hur underbar en kille kan vara! Jag som lovade mig själv att aldrig mer "öppna mig" för någon, absolut ingen kille! Det var tur att jag släppte mer och mer på det. Men det tog tid, det kan jag lova. Jag spelade riktigt känslokall...Men Jeff är värd guld och gröna skogar. Han är världens bästa kille! Nu har jag en gnistra hopp om att det finns bra killar där ute och inte bara idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0