måndag

Vet ni en sak? Eddie sov nästintill hela natten även fast han somnade så tidigt. Han vände på sig vid typ 5 imorse så då gick jag upp och la tillbaka honom på rygg. Men sedan somnade han om på en gång :) duktig kille.

Felicia är iaf lämnad på dagis nu. Hon var superglad och tog med sig sin nalle puh som sällskap för dagen :)
Kan ju även nämna att jag var mindre glad över att gå ut så pass tidigt. Burrr så kallt det var/är! Tror det visade på -8 förut.

Eddie somnade rätt så fort efter att vi gick ut och fortsatte även tills vi kom hem. Då tog jag av honom ytterkläderna och la honom i sin säng. Trodde han somnade om men nu hör jag hur han ligger och pratar där inne.

Dags för lite frulle. Satan så gott det skulle varit med varm oboy för stunden. Så man värmer upp sig lite. Men sånt har vi inte här hemma :P

Pluttan ska hämtas igen vid 13. Då blir det en runda PW innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0